Choď na obsah Choď na menu
 


Senican Chrenko Spinelli

24. 12. 2019

 

zdroj: https://medialne.etrend.sk/internet/senican-sk-web-ktory-cita-cely-mestsky-urad.html

Seničan.sk: Drzý lokálny web

12.11.2009, 12:00 | Eva Vozárová |
Píšeme o menej známych weboch. Toto nie je Azet ani Zoznam. Dnes: Seničan.sk
Čo nájdete na Seničan.sk?
  • najväčšie prasatá v meste
  • Davida Hasselfoffa s páskou cez oko
  • miestnu investigatívu čítanú aj komunálnymi úradníkmi
Hovorí sa, že život v mestách je dnes sterilný a neosobný. A potom sa odrazu človeku na lavičke v parku prihovorí hlava prasaťa s výzvou nechať odkaz susedom a spoluobčanom. Aj to sa stáva - len musí byť človek na Záhorí, v Senici, kde pred niekoľkými mesiacmi začal úradovať malý spravodajský web Seničan.sk. Prilákať ľudí k čítaniu o nezrovnalostiach na mestskom úrade alebo o koncertoch v krčme za rohom sa mladý server snaží zo všetkých síl. Napríklad aj nie celkom štandardnými kampaňami.
homepage_Senican.sk
Zdroj: Senican.sk
Spravodajskému webu, ktorý sa podľa slov jeho tvorcov snaží v meste svojho pôsobenia seriózne zavážiť, nerobí problém predávať sa na prvý pohľad nadsázkou. Sviňa ako maskot, slogan "Som najväčšie prasa v meste" alebo dizajn akoby inšpirovaný značkami typu MTV pred pár rokmi - vo výsledku by dokázal Seničan.sk konzervatívnejšieho čitateľa bez problému prekvapiť. No na druhej strane malý senický web aspoň vytŕča. V snahe vytvoriť si pôdu pre ambíciu do budúcna: pomôcť k tomu, aby sa život v meste aspoň trochu zmenil.
Nakoľko sa plány Seničan.sk podarí zrealizovať, nie je ale zatiaľ isté ani prinajmenšom. Portál zastrešený senickou kreatívnou agentúrou Intertec Media totiž nefunguje dlho a aj za tú chvíľu už si stihol odkrútiť relatívne búrlivý vývoj. Pred rokom podľa jedného z jeho tvorcov Petra Bolebrucha vznikol koncept pôvodne v podobe senického blogportálu. Ten ale neuspel, a tak čakali Seničan.sk drastické zmeny. Pred niekoľkými týždňami mu Intertec poskladal redakciu a malý web sa začal venovať lokálnej novinárčine.
banner_Senican.sk
Zdroj: Senican.sk
Zatiaľ sa zdá, že radikálny zákrok zafungoval. Dnes má Seničan.sk podľa Bolebrucha v 20-tisícovom meste okolo 5500 návštevníkov mesačne, necelých 700 fanúšikov na Facebooku a jeho tvorcovia sa spolupodieľajú na mestských aktivitách a dostávajú ponuky na pomoc s podobnými projektami z okolitých miest na Záhorí. Čo je ale podľa Bolebrucha ešte dôležitejšie, ľudia v Senici server poznajú. "Podľa našich informácií sme napríklad najčítanejší na mestskom úrade," tvrdí.
Či je tam aj najobľúbenejší, ťažko povedať - prispievatelia Seničana totiž radi rýpu do toho, čo podľa nich v mestských inštitúciách nefunguje celkom tak, ako by malo. Prvým príkladom je hneď skraja lokálna senická TV Sen - dotovaná mestom, no podľa Bolebrucha k publiku málo ústretová. S tou sa Seničan už po pár týždňoch fungovania dostal do sporu, ktorý sa teraz na webe na radosť čitateľov rieši pred zrakmi celého mesta. "Doteraz tu nikdy nebol nezávislý web, ktorý by sa venoval lokálnemu dianiu. V celoslovenských médiách zas nie je priestor poskytovať detailné informácie lokálneho charakteru," opisuje efekt Bolebruch. 
Seničan.sk ten priestor má. Hlavné z pohľadu čitateľov bude teraz to asi to, aby ten priestor aj pretrval. Pretože hoci celý projekt vzniká pod krídlami zabehnutej firmy, je vlastne aj tak v podstate nadšeneckým nápadom. Aj sami tvorcovia berú totiž podľa Bolebrucha web v prvom rade ako dobrú školu a užitočnú stránku, až potom ako zdroj obživy. "Živíme to my, ale to nevadí. Zatiaľ nás to baví," hovorí Bloberuch. "Treba podporiť kultúru a otvoriť oči ľuďom v meste a v okolí," dodáva.
 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Názov organizácie
Otvorené srdce, n.o. v likvidácii
Právna forma - Nezisková organizácia poskytujúca všeobecne prospešné služby
IČO 45740461  Sídlo Továrenská 530/3, 90501 Senica, Slovenská republika Webové sídlo
Registračné číslo VVS/NO-205/2013 Dátum vzniku18.02.2013 Dátum zrušenia 15.07.2016
Zakladatelia (Právnické osoby)
  • In Media s.r.o., v zastúpení konateľom Ing. Andrejom Tomišom
    Kvetná 1140/3, 90501 Senica
    IČO: 45714746
  • Štatutárny orgán: Riaditeľ  Peter Bolebruch Od:18.02.2013Do:15.07.2016

 
 
 
 
 
https://www.slideshare.net/inmediaslovakia/komunikujme-o-tom-o-robme
zdroj: https://www.slideshare.net/inmediaslovakia/komunikujme-o-tom-o-robme
 

Komunikujme o tom, čo robíme

  1. 1. Peter BolebruchKomunikujme o tom, čo robíme.
  2. 2. 1. Pigeon2. OMS Right Light3. Rabatt4. Otvorené srdce
  3. 3. Natívny generátor Newslettrov
  4. 4. Takých tu je!
  5. 5. 2. Ako funguje Pigeon?
  6. 6. • Zameriava sa na zákazníkov prostredníctvom sledovania ich správania na webstránkach, nielen na základe samotného obsahu navštívených stránok. Takto zameraný marketing doslova servíruje reklamy preddefinovaných segmentom alebo kategóriám, v čom sa odlišuje od bežných kontextových reklám typu Google AdSense. Behaviorálny marketing skôr analyzuje tok údajov a informácie o IP adrese (jednoznačné číselné označenie počítača v internete).• Napríklad ak ako užívateľ navštívite na portálovej stránke niekoľko podstránok venovaných cestovaniu, systém generovania reklám vám ponúkne reklamu na letecké spoločnosti – nezávislú od kontextového obsahu, ale určenú napr. podľa geografického umiestnenia vašej IP adresy.• Z pohľadu užívateľa Piegeonu to znamená, že vieme vygenerovať emailové adresy užívateľov, ktorý si pozreli podstránky venované cestovaniu a týmto pošleme ponuku na zájazdy. Takto vieme ísť veľmi do hĺbky a generovať distribučné zoznamy aj zo CRM alebo ERP systémov.• Takto sa z marketera stáva sniper, ktorý vzdy zasiahne terc. 3. Behaviorálny marketing
  7. 7. • eshopy, ktoré chcú oslovovať svojich klientov presne cielenou reklamou• každý kto má vlastnú webovú stránku a chce čo najjedoduchšie generovať Newslettre• spoločnosti, ktoré generujú Newslettre, majú viac serverov, teda viac zdrojov informácií pre obsah Newslettrov a chcú si tieto funkcie zastresič pod jednu strechu• PR a marketingové agentúry, ktoré spravujú komunikáciu svojim klientom a chcú si túto prácu efektívne optimalizovať 5. Cieľová skupina
  8. 8. • Generovanie distribučných zoznamov na základe správania užívateľa na vašej stránke • Generovanie Newsletra zo Smartfónu alebo tabletuVeľmi blízka budúcnosť
  9. 9. OMS
  10. 10. Vernostný SMS marketing
  11. 11. Ako funguje Rabatt?
  12. 12. Filozofia
  13. 13. Video – Youtubehttp://www.youtube.com/watch?v=AB6Go0PsVdc Marketingové nástroje
  14. 14. Každý má právo byťabsolútne zdravý.
  15. 15. Som zdravý odkedysom prestal chodiť k lekárovi.
  16. 16. ... a nakoniec grafický návrh
  17. 17. • rozprávajte o tom, čo Vaše rodukty riešia• neexistuje „To sa nedá.” Záver
  18. 18. Peter BolebruchĎakujem za pozornosť.
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

zdroj: https://www.40plus.sk/skrachoval-som-prisiel-som-o-vsetky-peniaze/
Peter Bolebruch: Skrachoval som. Prišiel som o všetky peniaze. A otvoril sa mi nový svet!

Čo je v živote dôležité?  Skrachoval som. Prišiel som o všetky peniaze. Prišiel som o mnohých  kamarátov. Zrútil sa mi svet. Otvoril sa mi však svet nový. Vďaka tomuto prežitku som si presvetlil temné zákutia mojej duše a konečne sa zo mňa stáva vedomý tvorca reality.

Ešte nedávno som behal po Európe, pomáhal firmám s ich digitálnym marketingom a prinášal som im nové nápady, ktoré sme potom spolu realizovali. Naša firma mala slušné renomé. Firmy, ktorým sme pomáhali, raketovo rástli. Zrazu prišiel bod zlomu a firma už nie je.

Z mesiaca na mesiac som bol bez príjmu a zadĺžený. Mnoho ľudí ma začalo odsudzovať. Mnohí moji kamaráti, blízki a dokonca aj časť rodiny, sa odo mňa odvrátili.

Počas najťažších 2 mesiacov, kedy som bol v silných depresiách, mi v hlave občas preblesli veľmi — veľmi čierne myšlienky. Začal som pociťovať emócie, ktoré boli dovtedy pre mňa uzamknuté. Táto situácia otvorila Pandorinu skrinku mojich strachov a záťaže, ktorú som som si niesol v nevedomí.

Či už boli títo démoni moji vlastní, rodinné tiene, alebo nejaké kolektívne archetypálne vzorce, nebudem teraz rozoberať (o tom raz napíšem knihu).

 

 

chrenko-spinelli2-inmedia-senican.sk.jpg

 

web.archive IntertecMedia *   

web.archive InMedia   *    

web.archive  *